MOTOR
MJENJAČ 6 brzina
STARTERElektrični starter
HOD52,3 mm
PROVOR 78 mm
SPOJKAWet, DDS multi-disk spojka, Brembo hidraulika
EMISIJA CO280,4 g/km
ZAPREMINA249,91 cm³
EMSKeihin EMS
DIZAJN 1-cilindrični, 4-taktni motor
POTROŠNJA GORIVA3,47 l/100 km
ŠASIJA
TEŽINA (BEZ GORIVA)103 kg
KAPACITET SPREMNIKA (CCA)9,2 l
PROMJER DISKA PREDNJE KOČNICE260 mm
PROMJER DISKA STRAŽNJE KOČNICE220 mm
PREDNJA KOČNICADisk kočnica
STRAŽNJA KOČNICADisk kočnica
LANAC-prsten 5/8 x 1/4″
DIZAJN OKVIRA 25CrMo4 okvir od središnje cijevi od čelika
PREDNJI OVJESWP XPLOR-USD, Ø 48 mm
RAZMAK OD TLA355 mm
STRAŽNJI OVJES WP Xplor PDS amortizer
VISINA SJEDISTA960 mm
KUT GLAVE UPRAVLJAČA63,5 °
HOD OVJESA (PRED)300 mm
HOD OVJESA (STRAŽNJI)310 mm
ENGINE
Lagan, kompaktan i težak samo 27,8 kg, motor KTM 250 EXC-F izvanredan je komad inženjerstva. Za 2024. motor je nagnut 2° unatrag s premještenim zupčanikom za poboljšano težište, dok njegov veliki broj okretaja, snaga od 42 konjske snage i inteligentan dizajn s niskim trenjem osiguravaju dobro pri svakom okretaju gasa..
ADJUSTABILITY
READY TO RACE nikada nije bilo lakše. Djelomično zahvaljujući potpuno novom ovjesu, serija KTM EXC-F iz 2024. može se pohvaliti postavljanjem ovjesa na oba kraja bez alata. Straga, naša legendarna PDS tehnologija koja je pobjeđivala na utrkama ima potpuno novi dizajn amortizera s ručno podesivim kontrolama dvostruke kompresije. To vozačima omogućuje podešavanje postavki velike i male brzine u nekoliko sekundi. Na prednjoj strani, vilice se također lako podešavaju zahvaljujući ručno podesivim klikerima na dnu papuče vilice i na gornjem poklopcu vilice, čineći promjenu postavki u hodu jednostavnom poput okretanja gasa.
QUICKSHIFTER
Mijenjanje u viši stupanj prijenosa bez kvačila naziv je igre s potpuno novim opcijskim Quickshifterom. Funkcija radi prekidanjem paljenja na djelić sekunde. To omogućuje prebacivanje u viši stupanj prijenosa bez upotrebe poluge spojke, dok je gas potpuno otvoren. S tehničke strane, senzor na bubnju mjenjača primjećuje silu na ručici mjenjača, šalje signal ECU-u i prekida vrijeme paljenja kako bi se ubacio sljedeći stupanj prijenosa. Quickshifter se također može deaktivirati putem novog prekidača za odabir karte i aktivan je samo od 2. do 6. stupnja prijenosa.
Recenzije
Još nema recenzija.